نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶

آموزش پخت مرغ سوخاری رژیمی

آموزش پخت مرغ سوخاری رژیمی

ما غذاهای یک رستوران را با در نظر گرفتن کیفیت و مواد اصلی آن طوری تغییر دادیم که برای افراد رژیمی بسیار مناسب است ،مرغ سوخاری رژیمی یکی از آنهاست…

مناسب برای ۴ نفر

زمان فراهم سازی مقدمات : ۱۰ دقیقه

پخت: ۲۵ دقیقه در دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت

مواد لازم :

سفیده تخم مرغ : ۳ عدد

سس خردل : ۱ قاشق سوپ خوری

نان ایتالیایی خرد شده : یک فنجان

پنیر پارمزان کم چرب : ۱/۴ فنجان

مرغ پوست کنده بدون استخوان : ۴ تکه

سس سرکه و نمک گرم : ۳/۴ فنجان

سالاد کلم فرانسوی به دلخواه

طرز تهیه :

۱ – فر را روی درجه ی ۴۵۰ گرم کرده و روی سینی نچسب فر روغن اسپری کنید .

۲ – سفیده ی تخم مرغها و سس خردل را کف ظرفی با عمق کم پهن کنید. در ظرف دیگری پنیر و خرده نانها را خلوط حاصل را در ظرف دیگری پهن کنید.

۳ – مرغها را در ظرف خرده نان و پنیر بغلتانید سپس در ظرف تخم مرغ و سس خردل فرو ببرید و بغلتانید و روی سینی فر قرار دهید.

۴ – در دمای ۴۵۰ درجه به مدت پانزده دقیقه در فر قرار دهید. اگر می خواهید روی آنها طلایی شود ۱ دقیقه بیشتر بگذارید در فر بماند.

۵ – غذا حاضر است و آن را با سس سرکه و نمک سرو کنید می توانید برای تزئین از سالاد کلم هم استفاده کنید.